söndag 14 september 2008

Söndag 14/9-2008 20:01

DAG: Jaha en rätt bra natt men jag tror jag fick i mig lite för mycket piller igår. Klockan ringde halv tio och jag tog mig till köket och sedan vet jag inte men när klockan slog kvart i tio så tänkte jag tog jag tabletter. Jag trodde inte det att glömma efter femton minuter gick inte ihop för mig så jag tog två då, jag har ingen anina om jag tog fyra eller två. Men jag tror jag tog två ändå, kan inte glömma på femtonminuter eller? Ja kom till sans vid nio tiden men tänkte inte fan skall jag upp nu inte, så jag låg kvar tills grannen fick för sig att sätta igång musiken. Det var vid halv tio tiden en låt spelade hon högt sen var det över, men det var nog för att väcka mig. Jag hade faktist somnat om det händer ibland det. Så upp och fick i mig frukosten sedan gällde musik fram tills jag dammsög vid ett tiden nått sånt. Direkt på detta så stekte jag träningsmaten och sen blev det mer muisk. Jo jag kom på nått till "Romanen" idag men mer om det här under. Så la upp lite nytt idag på hemsidan idag, det var först det som inte kom upp innan det gick idag. Så bytte jag en länk tilll länksidan som det bytt ut. Förut så var det forfattare.nu men det är nu ändrat till en anna sida men det ändrade jag idag så nu är det rätt. Så mer da? Slöe dag idag lugnt och stilla idag med rätt mycket musik idag. Näe inget mer idag inte ses imonn ingen om ni har lust. Jo jag körde ett kapitel ur koontz idag var ett tag sedan det. Skall också köra på lite till med läsning idag om allt går som jag vill nu efter bloggen. Jo en till jag fick inte lotto resultaten igår så ni kan hålla tummarna idag med, då smäller det. Jag är nöjd med en 500 så jag slipper köra bufferten nästa vecka. Jag såg idag att jag hade slut på sömntabletter så jag måste ta av bufferten nästa vecka Så en 500 håll tummarna så blir det gött mos på det. Nä nu är det slut för idag ses en nannandag.

TRÄNING: Jaha dags igen imonn skall då köra på lite hårdare så jag inte tar sån tid, får se hur det går da. Men bra hoppas jag, har känt lite sedan torsdags men pytte lite bara. Jag får sällan träningsvärk varför? Tror jag lyfter för lätt för att få det, eller så är jag kass på det hela taget. Börjar nog bli gammal eller? Iallafall när det slår den 18:e sep.

NOVELL: Ja satt och pilla lite framför datorn idag och kom då på som av en händelse att jag inte har nått efternamn på de i "romanen" inte så bra så jag fick lägga till efter namn på dem idag. Det går bra i novell men inte i roman att inte ha efternamn. Skall till fredag eller lördag gå igenom det en gång till helt i genom så skall jag se om det är nått jag glömt. Det jobbiga var att jag var tvungen att skriva ut allt igen när jag la till två efternamn, det blir dyrt i längden det. Det är ju iallafall 51 sidor att skiva ut, men men det var bra att jag kom på det iallafall. I novell formen så dög det bra med bara förnamn på dem, men men. Så nu skall jag köra romanen och sedan storyn på nya novellen. Så skall jag till fredag då jag tvättar köpa en påse med till romantävlingen. Så mer da? Neä inte idag ses imonn efter tränigen om ni har lust vill säga.

Japp slöe dan är över och imonn kör jag på som vanligt men tror nog att fönsterkillen kommer nån gång nästa vecka. Så nu säger jag som jag brukar HEJ! :D :P :D *TUMMARNA*  

Inga kommentarer: