torsdag 31 januari 2019

Torsdag 31/1-2019 19:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt  jag sov inatt en och fyrtio rem och kom ur sängen till 11:29 idag så jag hade bråttom som bara den idag. Fick i mig frukosten och så tabletterna och så gick jag igång med inte nått idag. Jag var väldigt seg idag när jag kom upp. Och jag vet ännu inte varför jag är seg när jag sover bra eller när jag är pigg och sover kasst. Det är en gåta för mig. Så gick igång med lite spel på datorn idag tills jag kom till en boss då la jag ner. Så mer? Jo till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen igen idag men jag skall köra den tills nästa vecka även om jag inte sover. Så mer? Jo jag har chans på lite pengar idag ser detta när jag kollar mailen idag om jag vann. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde allt idag och det gick bra även om jag var lite seg idag men jag hoppas att jag kan köra stretchen tills nästa vecka igen. Då är tanken att jag kör även om jag inte är pigg. Vi får se hur det går då.

ROMAN: Ja inget idag heller vi får se när jag kommer igång igen på denna punkt.

MUSIK: Ja vinner jag idag så kommer jag gå igång igen med denna punkt. Vi håller tummarna för det.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: