lördag 26 januari 2019

Lördag 26/1-2019 19:45

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen sov inatt fyrtio minuter rem och kom ur sängen till 11:30 fick i mig frukosten och så tabletterna sedan så gjorde jag inte nått idag på hela dagen. En skit dag idag. Så jag stack till ICA för att byta schampo jag tog fel igår men fick byta idag. Så sedan satte jag mig och kollade klart en serie idag jag såg två avsnitt sedan gick jag igång med middagen. Jag hade idag korv och stripes och såg sedan klart hela serien idag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så mer? Jo jag har spelat lite spel idag håller på med ett gammalt spel men jag vet inte om jag kommer göra hela var rätt svårt om jag inte minns fel. Så mer? Jo jag fick inte sålt skorna jag köpte men jag har kontaktat en kompis om han kan ha dem. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn. Då jag streamar igen till sex tiden.

TRÄNING: Ja idag så sket jag i stretchen igen efter kass natt men jag hoppas att jag sover bättre tills måndag så kör jag då.

ROMAN: Ja jag måste sova bättre om jag skall kunna köra igen jag hoppas jag vinner så kör jag musik istället.

MUSIK: Ja får se idag om jag vann nått så kör jag igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: