onsdag 23 januari 2019

Onsdag 23/1-2019 19:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag åt kassa kotletter igår och blev kass i magen och sedan blev jag illa mående. Så jag har hela natten varit kass och sov inte många timmar inatt. Kom ur sängen till 11:30 fick i mig frukosten och så la jag mig igen till två då jag kom ur sängen igen. Planen var att jag skulle köpa lite idag men jag hoppade det idag. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag kycklingfärs och pasta gratäng med chili. Jag sparade lite till träningsmaten med till nästa vecka. Det var gott och jag såg en serie när jag åt idag. Och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? En skit natt och en skit dag idag. Men jag kommer igen tills imonn med mera då.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag kör tills imonn igen.

MUSIK: Ja jag har chans på 300000 idag ser när jag kollar mailen idag.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: