onsdag 2 januari 2019

Onsdag 2/1-2019 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt sov jag igen 1 timme rem kom ur sängen till 11:10 idag och fick i mig frukosten och så satte jag igång med musiken igen idag. Körde den idag till 14:30 tiden då jag la av för dagen. Stack med en gång till apoteket och sedan ICA för att handla lite sedan posten för att hämta lite mer från apoteket igen. Sedan hem igen och gick igång med middagen när jag kom hem idag. Hade idag fläsk och potatis och löksås och såg en film idag när jag åt. Sista delen av recident eval jag vet inte hur det stavas men nått sånt. Så idag fick jag två koppar kaffe och så fick jag ner en choklad kaka med. Så mer? Jo jag skall imonn när jag kommer hem från gymmet kolla om min granne är hemma så jag kan fråga hur han jobbar på dagarna. Så mer? Ja jag kommer inte på mer idag tror jag i alla fall. Nej inget mer idag ses igen imonn. Jo en sak jag glömde säga gott nytt år. Så jag säger nu. GOD FORTSÄTTNING!

TRÄNING: Jaha jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover lite bättre tills imonn så kör jag igen.

ROMAN: Ja vi får se när jag kör här igen men just nu kör jag på musik ett tag i alla fall.

MUSIK: Ja jag fick ändra lite idag basen var inte bra så jag fick göra om den idag. Och jag kanske gör om lite till imonn jag får se skall göra enklare tror jag men mer om detta imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: