måndag 28 januari 2019

Måndag 28/1-2019 20:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och mina grannar var uppe ett tag och jag somnade inte förrän till tre. Sov sedan 40 minuter rem och kom ur sängen till 10:30. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag efter kass natt. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Så gick igång med middagen och såg en serie när jag åt. Så mer? Jo jag har spelat Nintendo idag det gamla spelet idag med. Men inget mer än detta. En skit dag efter en skit natt. Så mer? Jo jag har inte fått spela denna veckan på de höga oddsen men jag tror jag kan detta imonn. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag var seg men inte så seg som innan idag gjorde jag alla övningar och det gick okey. Men jag hoppade stretchen igen men sover jag bättre så kör jag den till torsdag igen.

ROMAN: Ja inget på denna punkt idag.

MUSIK: Ja vi får se om jag kan spela denna veckan eller inte men jag vet tills imonn men kanske efter bloggen vi får se.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: