fredag 25 januari 2019

Fredag 25/1-2019 19:39

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt sov 40 minuter rem inatt och kom ur sängen till 11:20 tiden. Fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå 12:30 då det var dags att sticka till ICA. Och när klockan slog så stack jag till ICA och handlade gick på för mycket idag igen. Andra om gången så gick det på över tusen. Så sedan gick jag igång med middagen till tre tiden. Och jag glömde gå igång med skannern idag till två tiden gick igång efter tre. Så den är inte klar på denna datorn ännu. Så jag hade idag hamburgare och pommes och såg en serie när jag åt idag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så stängde jag musikdatorn efter skann. Så mer? Får inte mycket pengar över denna månaden får se hur mycket det blir men inte många hundra så jag får leva snålt fram över. Så mer? Jo jag gjorde räkningarna idag morse innan jag stack till ICA. Så mer? Men jag har chans idag till nio tiden och sedan igen till nio och trettio. Tummarna för detta tack. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja om jag sover så skall jag gå igång med en stretch imonn. Jag hoppas jag sover nog för detta imonn. Måste gå igång snart det är jävligt länge sedan jag stretchade.

ROMAN: Ja om jag sover inatt så…

MUSIK: Ja jag har fyra chanser idag så jag hoppas att jag kan vinna lite så kan jag gå igång igen med denna punkt.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: