söndag 27 januari 2019

Söndag 27/1-2019 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och igår så somnade jag inte som jag ville grannen hade lite folk hemma och jag tänkte jag ligger lite längre och jag låg till tre innan jag somnade. Så kom ur sängen till 11:10 idag och fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga. Så efter detta så spelade jag lite Nintendo och det gick bra idag tillslut. Så sedan gick jag igång med middagen till tre tiden hade idag hamburgare och stripes och såg en serie när jag åt idag. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så gick jag igång med streamen till sex tiden idag och slutade till sju. Så mer? Ja mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt igen så jag kan gå igång med stretchen igen måste gå igång igen med detta förhoppningsvis tills imonn. Jo träningsmaten gjorde jag till onsdags.

ROMAN: Ja vi får se om jag kör imonn eller inte det beror på hur jag sover inatt vi får se.

MUSIK: Ja jag vann inte nått idag eller igår men till nästa vecka så hoppas jag att jag slår till igen. Och då med mycket mer än innan. Då kör jag igen här.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: