torsdag 10 januari 2019

Torsdag 10/1-2019 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt sov en timme och fyrtio rem inatt. Men idag fick jag inte nått gjort på hela dagen idag. Jag har lite fel på min onedrive och får hjälp med detta men idag så gjorde jag något som jag inte skulle gjort och allt sket sig. Så jag har pillat med detta hela dagen idag. Och  så måste jag byta mina skor till andra så jag får sticka imonn och göra detta de är för små. Man skall inte köpa online då blir det fel. Har alltid haft 41 men dessa var små och jag måste byta till andra imonn. Så mer än detta har jag inte hunnit med idag. Så mer? Nä kommer  inte på mer idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja bra sömn inatt men kass träning idag tappade farten helt och gjorde inte allt idag. Jag vet inte varför jag blev så seg men jag bara la av idag.

ROMAN: Ja till lördag hoppas jag komma igång igen med denna punkt.

MUSIK: Ja om jag vinner denna veckan så kör jag igen på denna punkt.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile Sad smile

Inga kommentarer: