lördag 12 januari 2019

Lördag 12/1-2019 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag tror att jag har kommit på hur det ligger till men sömnen. Inatt sov jag fyrtio minuter rem men sex timmar djup så jag tror att jag kan sova mindre än en och trettio ja jag vill sova två timmar vilket är det mesta man kan sova rem. Men om jag sover sex timmar rem så kan jag sova mindre rem och ändå vara pigg. Tror jag. Skall se tills imonn hur jag sover sover jag runt sex timmar djup och så en timme rem så tror jag att jag kan köra allt jag vill. Jag fattade inte innan för jag läste att man skall sova rem det är det som gör att man blir pigg men det är nog inte hela historien så ligger jag på sex timmar djup och sedan en timme rem så tror jag att jag kan köra sedan ändå. Skall se tills imonn hur jag sover och om jag är pigg. Jo om jag sover två timmar rem men bara två timmar djup så tror jag inte jag är pigg ändå. Men jag skall se imonn hur jag sover och om jag är pigg eller inte. Så till dagen. Kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen men tappade sedan farten och la ner. Så sedan till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en serie när jag åt idag. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så mer? Jo jag har spelat lite på datorn idag. Så mer? Jo jag har chans på pengar idag kan vinna 800000 om jag har tur jag har en chans på sju att vinna ser detta när jag kollar mailen sedan. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Det var nära att jag körde stretchen idag men så la jag ner ändå tappade farten idag igen.

ROMAN: Ja kör en stund idag innan jag gjorde annat och så la jag ner.

MUSIK: Ja har jag vunnit idag så kör jag igen till nästa vecka igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: