söndag 20 januari 2019

Söndag 20/1-2019 19:57

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt hörde grannen snarka av och till hela natten nästan. Kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga och efter detta så gick jag igång med middagen till tre tiden. Hade idag kotletter med pommes och såg två serier idag ja det var samma serie men två avsnitt. Så sedan gick jag gång med streamen till sex och idag kom jag inte någon vart på hela timmen. Så sedan till 19:30 gick jag igång med bloggen och nu är jag här. En kass natt och en kass dag idag. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller ja inatt såg det idag även att jag inte har kollat mailen ännu. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra tills imonn. Hoppas bara att jag sover inatt.

ROMAN: Ja om jag sover så kör jag imonn igen då ja.

MUSIK: Nä ingen vinst idag men till nästa vecka hoppas jag först till tisdag sedan onsdag och så torsdag och fredag och sedan lördag och så söndag. Vi håller tummarna för det.

Så säger Tjingeling!

Inga kommentarer: