fredag 18 januari 2019

Fredag 18/1-2019 19:54

DAG: Jaha till natt igen och inatt sov jag bra en timme och fyrtio rem och sex djup så en bra natt inatt. Jag kom ur sängen till 11:30 idag sen upp ur sängen. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med tvätten till tolv. Så sedan gjorde jag inte nått idag på hela dan. Jo jag var ute och skulle köpa nä skaffa tabletter idag men jag hade glömt att det receptet var slut så jag fick en salva och så fick jag hem och ringa. Skall hämta tabletterna imonn efter jag har skrivit hoppas jag. Så mer? Jo jag köpte lite grejor på ICA med idag innan jag kom hem. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag jo jag gick igång med middagen till fyra tiden jag var nere till fyra och fick upp tvätten sedan gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg en nä två serier idag det var samma serie jag såg två avsnitt idag. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag jo jag har chans på pengar idag. Först tre på euorjackpot och sedan en på euromillions till 21:30 tiden så jag hoppas att jag vinner idag. Och jag tror inte jag vinner stort men en 50000 eller lite mer är okey. Så tummarna tack…

TRÄNING: Ja om jag sover inatt så kör jag stretchen imonn så jag hoppas att jag sover som idag tills imonn.

ROMAN: Ja om jag sover vilket jag gör men hur mycket är frågan så kör jag här imonn.

MUSIK: Ja vinner jag idag så kör jag igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: