tisdag 8 januari 2019

Tisdag 8/1-2019 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt var det en kass natt sov inatt 40 minuter rem och kom ur sängen till 11:20 idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag. Jag hade nog kunnat men jag skulle till stan och köpa byxor idag så jag gjorde inte nått idag. Så till ett tiden så stack jag till vagnen och åkte till affären och köpte ett par som var 32 långa och 34 tjocka så jag har nått att växa i, jag går upp en ett kilo i veckan eller ett på två veckor så jag måste köpa något som jag inte växer ur med en gång. Gick på 899 så jag fick en hundring över idag. Så fick jag sko skav av nya skorna det är vänster foten som är lite mindre än den högra och chippar lite. Men jag knöt om så jag tror att det inte gör så mer nu. Så var i ICA när jag åkte hem och handlade lite sedan hem igen. Gick igång med middagen till tre tiden hade då karréer med stripes och såg en film som jag inte såg klar idag heller. Den var inget bra så jag la ner idag igen. Men jag har två att se som jag skall se en dag men inte idag. Så mer? Jo jag fick i mig lite King idag just innan jag gick igång med bloggen. Måsta läsa om jag skall skiva. Så mer? Jo det är spel idag till 21:30 tiden ringer de så är det över millen annars så ser jag det imonn. Så mer? Nä jag kommer inte på mer att säga så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag kör  igen till torsdag och kanske kör jag stretchen med måste gå igång med detta ingen är stel som en gubbe just nu. Men jag får se hur jag sover.

ROMAN: Ja imonn hoppas jag att jag kan köra igen på denna punkt.

MUSIK: Ja jag håller igen på denna punkt ett tag tills jag vinner eller jag får min roman publicerad.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: