måndag 14 januari 2019

Måndag 14/1-2019 19:41

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag har inte fattat hur det går ihop ännu jag trodde det men inte heller. Inatt sov jag en och fyrtio och sex timmar djup men var jag pigg? Nej. Så jag har inte fattat hur det går ihop ännu för jag borde vara pigg men är det ej. Så jag kom upp till 10:30 och fick mig frukosten och så satte  jag igång med romanen men tappade farten nästan med en gång idag. Så nej jag har inte fattat varför jag är pigg en dag och inte en annan. Jag trodde det men inte heller. Så jag har spelat lite Nintendo idag från och till och inte gjort mer idag förrän jag skulle till träningen till tre tiden. Så sedan hem igen och hoppade stretchen igen idag och gick igång med middagen. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen. Så mer? Nä inget mer idag en kass dag idag. Trotts bra natt jag fattar inte hur det fungerar…

TRÄNING: Ja jag körde allt idag men inte stretchen igen skall ta annan dag då jag är pigg. Hur nu detta går till det vet jag inte.

ROMAN: Ja jag satte mig idag och skrev ett tag men sedan tappade jag farten helt och la ner.

MUSIK: Ja ny vecka och nya chanser att vinna igen. Och händer detta så kör jag igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile Smile

Inga kommentarer: