onsdag 16 januari 2019

Onsdag 16/1-2019 19:33

DAG: Jaha till natt igen och jag sov rätt okey inatt men jag vaknade till sju tiden eller innan för de bankar in pålar vid järnvägen. Men jag sov inatt en timme och tjugo rem och sex djup. Så rätt bra inatt. Kom ur sängen till 11:10 tiden idag och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen körde den idag till 14:00 tiden då jag tappade farten helt och la av. Så gick igång med middagen till tre tiden idag och jag hade fiskpinnar och mos gott mos. Såg idag ett avsnitt av den nya serien och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så ringde morsan med en signal till tre tiden tror jag att det var. Så mer? Jo jag spelade lite Nintendo idag med men dog nästan med en gång. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag stretchen med imonn.

ROMAN: Ja körde lite idag och det gick okey även om jag var seg.

MUSIK: Ja om jag vann idag eller igår så ser jag detta idag och då får ni veta på Twitter om det gav nått.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile Sad smile

Inga kommentarer: