torsdag 24 januari 2019

Torsdag 24/1-2019 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt men ändå var jag seg som fan idag. Jag sov en timme och fyrtio rem inatt och sex och femtio djup. Och ändå så är jag trött som fan hela dagen. Jag kan inte förstå varför jag är seg och sover bra ändå. Nu kanske det är för att jag sover kasst innan då hjälper inte en dag med bra sömn. Om jag ändå kunde fatta hur det hänger ihop så jag kunde vara pigg hela tiden sedan. Jag kom ur sängen till 10:30 tiden idag och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen ett tag men la sedan ner igen. Så har inte gjort nått idag på hela dan idag inte nått. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem idag gjorde jag inte alla övningar igen. Jag tappade farten helt idag och jag vet inte varför det är så. Jag måste få reda på varför jag en dag är pigg och en annan dag är seg och vad det är som gör att detta händer. För jag får inte nått gjort när jag har chans att göra nått. Men jag hoppas att jag kommer på detta en dag och sedan kan jag sova bättre sedan. Fick i mig middagen ja inte allt idag men lite. Sedan fick jag i mig en nä två koppar kaffe idag. Hade glömt att ta en annan dag så jag fick två idag.

TRÄNING: Ja idag tappade jag farten mot slutet och la ner hade inte lust alls tillslut. Det är inte bra att jag tappar farten och det händer oftare nu än innan. Men jag kanske måste sova bättre för att få mer ork. Vi kan hoppas att detta kommer med tiden.

ROMAN: Ja jag körde en timme nått sånt men så la jag ner. Jag fattar inte varför jag är trött när jag sover en och fyrtio rem och över sex timmar djup.

MUSIK: Ja jag vann inte nått idag ja igår men ser det idag. Men tills imonn så har jag fyra chanser till först till nio sedan till nio och trettio. Vi hoppas på vinst.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: