söndag 6 januari 2019

Söndag 6/1-2019 19:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och en timme rem inatt kom igång idag till sju tiden men låg ända till 10:00 innan jag kom ur sängen idag. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med dammsugningen till ett tiden så sedan bäddade jag sängen med så slapp jag det sedan. Så till tre gick jag igång med middagen hade idag kotletter med ris och såg en film ja det var den jag gick igång med igår som jag såg klar idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så väntade jag på att klockan skulle slå sex. Och när den gjorde detta så gick jag igång med stream och körde den idag till sju tiden då jag la ner för dagen. Så mer? Jo jag har chans på 920000 idag ser detta när jag kollar mailen idag så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger ses igen tills imonn.

TRÄNING: Jaha har packat idag och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover lite bättre inatt.

ROMAN: Ja sover jag en och tjugo så kör jag imonn igen. Vi håller tummarna för det.

MUSIK: Ja har jag vunnit så köper jag det jag vill ha och då kanske kan jag gå igång igen med denna punkt.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: