fredag 11 januari 2019

Fredag 11/1-2019 19:32

DAG: Jaha till natt igen och en okey natt inatt sov en timme och tjugo rem men var seg igen idag. Kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så skulle jag då sticka till stan för att byta skor. Jag åkte vid ett tiden och fick ett par nya men jag fick inte byta de gamla för jag hade haft dem på. Så jag fick köpa nya och sedan sälja de andra på blocket så jag la in annons idag på detta. Jag ligger nu 300 kronor back så jag hoppas att jag säljer dem så går jag jämt i alla fall. Så var och handlade med innan jag stack hem igen. Och till tre så ringde de och jag skulle beställa nya recept igen. Blir klart till onsdag nästa vecka. Så jag sticker på fredag och köper nytt. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden eller lite efter idag. Hade idag fiskpinnar och mos gott mos. Såg en serie när jag åt idag. Så och sedan så fick jag i mig två koppar kaffe idag hade glömt en en annan dag. Så mer? Jo jag skannade datorerna idag med. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så ses igen imonn.

TRÄNING: Ja kör igen till måndag så jag hoppas då att jag sover så skall jag köra stretchen igen hoppas jag.

ROMAN: Ja tills imonn hoppas jag på att jag kan köra igen sover jag som idag så kommer jag köra imonn igen.

MUSIK: Ja om jag vinner så kör jag här igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile Sad smile

Inga kommentarer: