tisdag 22 januari 2019

Tisdag 22/1-2019 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en natt inatt jag sov tjugo minuter rem inatt och så sov jag över sju timmar rem inatt inget mer. Så jag var inte pigg idag när jag vakande och jag har inte gjort nått idag. Jo jag stack till apoteket och sedan till ICA för att handla lite. Sedan hem igen. Gick igång med middagen till klockan tre idag. Hade idag kotletter med spagetti och såg två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och två semlor som jag köpte idag trotts att jag inte hade råd. Och inte nog med detta jag fick i  mig en choklad kaka med. Så mer? Idag har jag chans på lite pengar till 21:30 tiden ringer de så är det mycket annars ser jag det imonn när jag kollar mailen. Så mer? NÄ kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja kör till torsdag igen men jag hoppas då att jag sover så jag kan köra stretchen igen med.

ROMAN: Ja inget idag men tills imonn hoppas jag att jag kan köra igen.

MUSIK: Ja om jag vinner ikväll så kör jag igen på denna punkt.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: