lördag 19 januari 2019

Lördag 19/1-2019 19:39

DAG: Jaha till natt grannarna var uppe igår men jag sov ändå en timme och fyrtio rem inatt men jag kom ur sängen till 11:30 fick snabbt i mig en macka och tog tabletterna till 11:40 om jag inte hinner innan så kan jag inte ta dem sedan förrän till nästa dag. Så gick igång med inte nått idag har inte gjort nått på hela dagen. Kom just på att jag skulle ha hämtat mina tabletter idag men jag har tills tisdag så jag går då. Ja har spelat lite men inte mer idag en skit dag idag trotts bra natt. Men eftersom jag inte sov förrän sent så sov jag för länge idag. Så mer? Jo jag har chans på lite pengar idag igen ser idag när jag kollar mailen. Så mer? Jo jag har haft problem att lägga upp bloggen på Blogger men jag tror att jag har fixat det nu. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn. Då kan ni se mig spela spel på Twitch eller sedan på Youtube om ni söker på Henrik Porali. Så mer? Nä nog för idag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja idag har jag kunna köra stretchen men gjorde det inte var seg och la ner men till måndag hoppas jag att jag kan igen.

ROMAN: Ja kör igen till måndag hoppas jag.

MUSIK: Ja om jag vann idag så…

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: