söndag 13 januari 2019

Söndag 13/1-2019 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt sov jag en och tjugo och fem och femtio djup så bra sömn inatt. Kom ur sängen till 11:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga tänkte jag säga men idag glömde jag att dammsuga helt. Så jag gick igång med träningsmaten idag till ett tiden. Så sedan gick jag igång med middagen till tre tiden. Hade idag karréer med pommes och såg en serie men två avsnitt idag hann jag med. Så sedan så väntade jag på att klockan skulle slå sex och när den gjorde detta så gick jag igång med streamen igen körde en timme idag igen. Så mer? Jo sover jag en och tjugo och en nära sex timmar djup så kommer jag gå igång med stretchen igen till nästa vecka hoppas jag. Och så skall jag gå igång med att köra romanen igen men då måste jag sova med. Minst en och tjugo så kör jag igen. Så mer? Nä jag kommer inte håg mer att säga så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppas att jag sover minst en och tjugo så kör jag imonn igen och då även stretchen med hoppas jag.

ROMAN: Ja om jag sover så kör jag igen på denna punkt tills imonn.

MUSIK: Ja om jag vann igår nä inatt är det svensk tid så kör jag igen på denna punkt till nästa vecka igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Smile

Inga kommentarer: