torsdag 23 mars 2017

Torsdag 23/3-2017 20:20

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt trotts starktablett. Vaknade till nio tiden och kom ur sängen till 10:30 tiden sedan fick jag i mig frukosten och så tror jag att jag glömde tabletterna idag igen. Men kanske jag tog dem ändå kommer inte ihåg idag. Så efter frukosten så satte jag igång med pianot fram till 14:30 då jag gav upp för dagen. Så sedan spelade jag lite och sedan var det gymmet som gällde. Så sedan hem och hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Såg en serie när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo mitt blogg program la ner så jag fick installera om det hoppas då att jag slipper problemen jag hade innan. Men det återstår att se ser när jag lägger upp idag. Så mer? Jo fick lotter idag som jag la in på internet så kanske det blir vinst skall ut imonn och hämta lite till och så skall jag tvätta med imonn. Så mer? Jo jag fick maila till Storegate idag om ett annat problem som jag fick på musikdatorn idag. Den stod på hela natten men jag hade glömt att stänga av sov funktionen så den backade inte upp på hela natten. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. TRÄNING: Ja körde idag och det gick okey men jag hoppade gången och cykeln idag igen och sedan även stretchen när jag kom hem. ROMAN: Ja vi får se hur det går… MUSIK: Ja fick tid idag igen och det gick okey idag. Men jag hade en uppgift till och den kan jag inte göra vet inte hur jag skall göra och kommer inte ihåg hur hon sa. Men jag kör imonn igen så kanske jag kan få till det ändå. TECKNING: Ja jag kör till söndag igen fick nya brevet idag och skall betala det idag med. Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: