måndag 27 mars 2017

Måndag 27/3-2017 20:18

DAG: Jaha till natt och en rätt okey natt inatt vaknade till nio tiden och kom ur sängen till 10:45. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med att spela piano. Körde detta fram till 15:00 då jag stack till träningen sedan hem och hoppade stretchen idag. Så såg en film när jag åt som var okey nice guy. Så mer? Jo problemet med blogg programmet är inte löst jag fick göra om igår så jag tror att det är programmet som är kasst och jag kan inte komma ikontakt med supporten heller. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn. Mini blogg idag igen.

TRÄNING: Ja körde idag men jag hoppade cykeln och gången idag igen sedan även stretchen.

ROMAN: Ja vi får se när jag kommer igång med denna punkt igen.

MUSIK: Ja spelade idag så hoppas jag att jag gjorde rätt när jag skrev själv men det gick bra idag.

TECKNING: Ja vi får se om jag har råd att köpa det jag behöver eller inte det återstår att se.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: