söndag 19 mars 2017

Söndag 19/3-2017 20:13

DAG: Jaha och igen till natt vaknade inatt till fyra låg sedan vaken fram till nio innan jag somnade en stund igen. Kom ur sängen till 10:45 fick i mig frukosten och så gick jag igång med dammsugningen. Så efter detta så satte jag igång med pianot fram till 15:00 då jag gick igång med spelet igen ja då Nintendo. Som jag spelade en timme sedan gav jag upp. Och jag tog en grej idag och jag förlorade alla vapen för jag fattade inte hur man gjorde. Men skulle göra vissa manövrar och inte slå som en galning det gjorde jag och alla vapen gick sönder innan jag fattade hur det gick till. Så efter detta så gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg en serie och sedan lite på en film. Så sedan satte jag mig och läste och efter det så spelade jag lite till. Så mer? Jag hoppas att jag vann nått igår eller kanske idag för jag behöver pengar för att lösa mina problem. Men det går nog som vanligt och jag vinner inte nått. Så mer? Jo jag såg en serie idag på Netflix och serierna där har inte så mycket teknik och känns lite billiga för det finns nästan inga effekter alls i dem. Jag får se om jag har kvar mitt Netflix eller inte jag har ett tag att se innan jag behöver bestämma mig. Jo jag vet inte om jag har sagt detta innan men jag vet nu varför pengarna inte räcker jag har inte fått mer från försäkringskassan men alla räkningar har gått upp. Så pengarna kommer inte räcka fram över heller. Men jag kan lägga ner film kanalerna då får jag 219 per månad och sedan längre fram så kan jag lägga ner till en billigare teve då får jag 400 där men bredbandet måste jag ha. Men jag får se hur länge jag kan ha det får se till nästa månad om jag går jämt upp eller inte. TRÄNING: Ja har packat för imonn och jag är redo att köra kan bara hoppas att jag sover inatt men jag tar stark tablett så jag hoppas att jag sover okey. ROMAN: Ja vi får se hur jag sover så kanske jag kör imonn. MUSIK: Ja första timmen så körde jag nya ackorden sedan sista timmen så körde jag alla ackord jag gjort fram till idag och det gick okey faktiskt lite förvånad över att jag minns alla det är 7 ackord och alla kan tas på tre olika sätt det ger 21 olika ackord ja de är inte olika men de tas på 21 olika sätt. Så vi får se hur det går till tisdag att köra dem då. TECKNING: Ja jag hann inte med att teckna idag jag körde spelet istället så jag får se till nästa vecka om jag kan få till lite en dag jag har en get och sedan en fågel att göra. Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: