måndag 13 mars 2017

Måndag 13/3-2017 20:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen vaknade till nio tiden och kom ur sängen till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och så gjorde jag inte nått mer än spelade pianot fram till 14:30 tiden. Så till tre så stack jag till träningen men fick ett samtal med innan detta. Så sedan hem och hoppade stretchen idag och gick igång med middagen. Såg klar en film när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Ja mer? Problemen blir mer och mer och tar aldrig slut.

TRÄNING: Ja körde idag men jag hoppade stretchen idag och gick igång med middagen.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag kan komma igång igen med denna punkt men det ser mörkt ut.

MUSIK: Ja körde idag pianot fram till 14:30 och det gick bra så jag hoppas att jag kan imonn med.

TECKNING: Ja skall köra till söndag igen hoppas jag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: