torsdag 16 mars 2017

Torsdag 16/3-2017 20:13

DAG: Jaha till natt igen och idag vaknade jag tidigt men somnade om så till 10:30 kom jag ur sängen och fick i mig frukosten. Efter detta så gick jag igång med pianot igen fram till 14:30 tiden sedan till tre så stack jag till träningen sedan hem igen. Så skippade stretchen idag och gick igång med middagen. Så såg en serie när jag åt idag och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så spelade jag lite idag med köpte ett spel som gick på 5 kronor för jag hade lite till på mitt paypal konto. Så spelet gick på 43. Så mer? Jag glömde ställa klockan igår så jag fick ingen tid idag som jag sov men jag vaknade tidigt och det gör natten kass. Jo så kan jag inte lägga upp på blogger jag får felkod 400 tror jag att det var och jag vet inte hur jag skall göra med det. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja körde idag men jag hoppade cykeln och gången med och så hoppade jag stretchen med när jag sedan kom hem. Gick så där idag.

ROMAN: Ja vi får se när jag kan komma igång igen med denna punkt snart hoppas jag.

MUSIK: Ja spelade idag igen och jag hoppas kunna klara av det tills nästa tisdag.

TECKNING: Ja kör till söndag som jag sa innan.

Inga kommentarer: