tisdag 7 mars 2017

Tisdag 7/3-2017 20:22

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt igen. Vaknade tidigt idag men  somnade sedan om igen. Kom ur sängen till 10:45 och fick i mig frukosten och tabletterna. Så sedan till ett tiden så stack jag till stan för att skaffa tomma en kronors rullar och åkte till avenyn men där fanns inte nått så jag fick gå till annat ställe och där fick jag ett gäng. Sedan hem igen och fick ihop lite idag som jag skall imonn iväg med men jag måste åka ända till Mölndal för att sätta in dem. Så fick inte gjort nått idag det hann jag inte med. Kom hem och gick igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg en serie när jag åt. Så sedan till 16:20 så stack jag till pianot och sedan hem igen. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så nu är jag här. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag på denna punkt.

ROMAN: Ja hann inte nått idag och inte heller imonn. Men jag hoppas att jag kommer igen till torsdag.

MUSIK: Ja det gick så där idag och jag fick ny läxa till nästa tisdag.

TECKNING: Ja till söndag kör jag igen.

Så dagen är slut och jag kommer igen tills imonn Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: