måndag 6 mars 2017

Måndag 6/3-2017 20:20

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag tror att natten var okey inatt. Somnade inte med en gång men sov sedan rätt bra tror jag. Vaknade till 10:30 tiden och fick i mig frukosten som idag var en storfrukost med ägg bacon och bröd och även en kopp kaffe. Så efter detta så gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:45 då jag gav upp för dagen. Stack till träningen till tre och sedan hem igen. Stretch och så middag på det. Men idag kom jag på att jag inte hade köpt mat till träningen så jag fick ta kotletter idag med spagetti. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen igen. Så mer? Jo jag såg en serie när jag åt middag idag med. Så mer? Nä kommer inte på mer. Jo jag satte mig till 14:45 tiden och spelade lite innan jag stack till träningen. Så nu då mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde hela idag men jag hoppade cykeln men tog gång så jag är nöjd med denna träningen gjorde armhävningarna med idag. Så en bra dag idag.

ROMAN: Ja körde idag och det gick okey även om det var lite trögt att köra så gjorde jag det ändå. Kan bara hoppas att jag kommer igång igen nu efter långt stopp.

MUSIK: Ja imonn är det piano som gäller till klockan 17:30 men jag går till 16:20 så jag kommer i tid. Skall se om jag kan spela lite imonn om jag hinner det beror på hur sömnen blir. Mer om detta imonn.

TECKNING: Ja kör igen till söndag är planen så jag hoppas att allt går som det skall så jag kan köra igen.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: