lördag 11 mars 2017

Lördag 11/3-2017 20:14

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt somnade inte som jag ville igår och sov sedan så där fram till sex tiden. Kom ur sängen till 11:00 idag och tog en ägg frukost idag så jag fick inte i mig tabletterna förrän till 11:40 tiden idag men jag tror inte det är så farligt att ta dem då. Så sedan gjorde jag inte ett dugg idag. Så men sedan till 13:00 tiden så stack jag ut och köpte en låda med köttbullar och en lampa för 70:- spänn. Vilket kanske inte var så bra för jag gjorde av med 70 av mina mat pengar nu har jag 300 kvar att leva på fram till den 25é. Så mer? Jo till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag fisk och mos gott mos. Såg en serie när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag spelade lite idag med och hittade släggan idag så jag kommer ta första bossen nästa gång jag spelar igen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja hoppade idag allt men jag hoppas jag kommer igen tills måndag och då kör allt jag skall igen.

ROMAN: Ja när kommer jag igång med denna punkt igen snart hoppas jag.

MUSIK: Ja gillar inte de ackord jag kör nu har inte kört dessa innan och det är rätt svårt att köra dem och de vill inte gå in i huvudet på mig. Men imonn så kör jag igen så hoppas jag att de fastnar i alla fall.

TECKNING: Ja kör imonn så hoppas jag att jag sover inatt så har jag tid på mig att köra.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: