lördag 18 mars 2017

Lördag 18/3-2017 20:15

DAG: Ja dag men natt en kass fick fel på mobilen igår just som jag skulle lägga mig. Den fick för sig att sd kortet inte passade och sedan formaterade den det. Så allt jag hade där försvann och det gick inte att backa upp heller för det var redan tomt. Så jag pillade med detta länge och sov sedan kasst hela natten. Kom ur sängen till 11:00 tiden och fick i mig en macka och sedan tabletterna och så resten av frukosten. Så sedan så väntade jag på att jag skulle sticka till ICA för att handla lite men kom inte iväg förrän till efter två tiden. Handlade sedan hem och var hemma till tre tiden och gick igång med middagen hoppade stretchen igen idag. Så hade idag karréer med pommes och såg en serie och sedan lite på en film innan jag la ner för dagen. Så sedan sabbade mitt bloggprogram igår och jag fick inte upp allt som jag ville men vi får se hur det går idag. Så mer? Sedan spelade jag lite med på Zelda spelet kom till en gardian som är svår att döda vi får se hur det går med det om jag hinner imonn så skall jag testa om jag kan ta den eller inte. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag igen men efter kass natt var det ingen ide att köra så jag la ner. ROMAN: Ja jag hoppas att jag kan komma igen på denna punkt igen. MUSIK: Ja glömde där uppe säga att jag spelade pianot med från sex till sju. Går bättre men sedan skall jag göra alla jag gjort och det blir inte lätt. Men jag kör imonn får vi se hur det går med det. TECKNING: Ja jag kör imonn så hoppas jag att jag sover inatt så kommer dagen gå bättre imonn tror jag. Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: