lördag 25 mars 2017

Lördag 25/3-2017 20:28

DAG: Jaha sen idag men jag fick fel på Nintendo konsolen det går inte att komma ut på internet med den och jag kan inte fixa detta problem så det är varför jag är sen idag. Men till natten och en rätt okey natt inatt sov fram till nio tiden och kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå 12:30 då det var dags för att gå och handla. Så tog först kött och sedan resten men fick inte allt idag det fanns inte kött så jag får ta det en annan dag resten. Så sedan stack jag till 12:45 tiden och köpte kött sedan resten men fick spara 300 för resten av köttet till en annan dag. Så sedan kom jag hem och fick i mig en cola och lite choklad som jag köpte. Så mer? Jo jag gick igång med pianot ett tag idag med sedan köra jag mer imonn på den punkten. Så mer? Jo jag satte mig och läste och sedan kollade jag lite på Nintendo och då hade den inte uppkoppling och jag vet inte vad som är fel. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo jag hade problem med att lägga upp igår igen men vi får se hur det går idag. Mer om detta imonn.

TRÄNING: Ja körde inte nått idag men jag kommer igen till nästa vecka hoppas jag.

ROMAN: Ja läste idag i alla fall så vi får se när jag går igång igen.

MUSIK: Ja tror att jag idag kom på hur jag skulle göra men det återstår att se tills tisdag om jag gjorde rätt.

TECKNING: Ja kör imonn så hoppas jag att jag kan sova inatt.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: