onsdag 8 mars 2017

Onsdag 8/3-2017 20:45

DAG: Jaha nu är jag sen men jag kollade upp hur man smyger i zelda såg inte det när jag spelade men nu såg jag hur man gjorde. Så till natten som vanligt och en kass natt igen. Sov inte bra och vaknade tidigt idag kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Så sedan till 13:00 tiden så stack jag till Mölndal och satte in pengar fick 600 in idag det var en kronor sedan spelade jag för 300 så jag hoppas att det ger lite denna veckan. Så resten skall jag ha till mat. Så sedan hem och gick igång med middagen till 15:00 tiden. Hade idag kotletter med pommes och såg en film men hann inte se hela idag började på den för ett par dagar sedan men hann inte nu heller se allt. Det var Antman. Så mer? Det är för jävligt att man måste åka ända till Mölndal för att sätta in små pengar snart lägger de ner hela banken för det kostar för mycket. Så mer? Jo efter middagen så fick jag i mig en kopp kaffe och lite choklad som jag köpte igår. Sedan så gick jag igång med pianot fram till sju tiden. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skall ta fram för imonn har inte gjort det idag men gör det efter bloggen.

ROMAN: Ja vi får se hur jag sover inatt så kanske jag kör imonn om natten blir bra då vill säga.

MUSIK: Ja körde idag och körde ena kadensen kör imonn om jag inte sover annars blir det roman. Trotts att jag har gjort dessa kadenser så är det lika svårt igen att köra dem.

TECKNING: Ja till söndag så kör jag igen.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: