onsdag 29 mars 2017

Onsdag 29/3-2017 20:18

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen vaknade tidigt och somnade sedan inte om igen. Kom ur sängen till 11:00 tiden idag och fick i mig frukosten och så satte jag igång att spela piano igen men idag gick det så där. Körde detta fram till 15:00 och jag var inne hos grannen igen och bytte melodi på hans telefon. Så sedan gick jag igång med middagen. Hade idag korv och klyft och såg en serie när jag åt. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och ett litet glas med likör. Jag fick en flaska från grannen men det var rätt gott men starkt ligger på 30%. Så mer? Jo jag fick ett samtal får morsan med vid två tiden. Så mer? Jo jag chattade med McAfee idag men de lyckades inte fixa mitt problem idag så de ringer igen till fredag. Det är mail spam som inte är som det skall men jag kan inte fixa det så jag ringde dem idag fick ett mail om det igår. Så mer? Jo jag har av och till spelat zelda men idag gick det illa som bara fan. Så jag kommer inte spela imonn för jag var inte bra på pianot idag heller jag hade svårt att fokusera idag. Men jag tar igen det tills imonn då jag bara kommer köra pianot. Innan jag sticker till gymmet.

TRÄNING: Ja jag har packat fram kläderna för imonn så jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen.

ROMAN: Ja har inte läst idag alls måste komma igång igen med detta så jag kan sätta igång igen med denna punkt.

MUSIK: Japp idag gick det inte bra hade svårt att fokusera idag men jag höll på med mail och sedan också spelet. Imonn kör jag bara pianot så hoppas jag att det går bättre.

TECKNING: Ja kör till söndag eller kanske till fredag om jag hinner.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! clip_image001 clip_image002 clip_image001[1] clip_image003

Inga kommentarer: