tisdag 21 mars 2017

Tisdag 21/3-2017 20:39

DAG: Jaha till natt igen och en jävligt kass natt vaknade till fyra tiden och sov sedan en stund till nio tiden. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Sedan satte jag igång att spela och glömde ta min tablett idag. Kom på det till 12:45 och då var det för sent att ta den. Och jag fick ont i nacken och lite var idag när jag var hemma. Så gick igång med middagen till 14:30 tiden hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt. Så till 16:20 stack jag till vagnen och sedan till Mölndalsvägen. Så sedan hem och fick idag i mig två koppar kaffe för jag glömde ta idag i morse. Så mer? En kass dag idag men det gick okey på pianot i alla fall. Ja sedan bäddade jag och så nu är jag här. Dagen är slut och jag säger ses igen imonn. TRÄNING: Ja skall köra till torsdag igen på denna punkt. ROMAN: Ja när kommer jag igång igen med denna punkt snart hoppas jag. MUSIK: Ja gick idag igenom alla kadenser jag gjort och så fick jag nya på moll. Det gick okey men det gick bättre när jag var hemma. TECKNING: Ja skall ta en dag på detta tänkte jag men får se vilken. Så dagen är slut och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: