onsdag 22 mars 2017

Onsdag 22/3-2017 20:57

DAG: Jaha nu är jag sen satte mig och spelade lite idag till sju tiden och var klar till nu. Så till natten den var rätt okey men då sov jag illa dagarna innan med. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Så sedan så gjorde jag inte mycket men jag maila till storgate. Och till ett tiden så ringde de och så ändrade jag mitt abonnemang till nytt och det går ungefär på samma som innan men jag får 1000 GB istället för oändligt som jag hade innan. Så och så fick jag göra om backuppen på musikdatorn så den kör nu och kommer gå hela natten med. Så sedan fick jag ett samtal och så gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med pommes och såg en serie och sedan en till. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.
TRÄNING: Ja har packat för imonn och sover jag bra så kör jag allt imonn med.
ROMAN: Ja vi får se när jag kommer igång igen med denna punkt.
MUSIK: Ja spelade en timme idag pianot och det gick okey kör mer imonn om jag sover dåligt annars tills fredag.
TECKNING: Ja kör till söndag igen hoppas jag.
Så kommer få lägga till blogger för hand igen den siten går inte att nå med detta programmet och jag vet inte vad som är fel. Så nog för idag säger Tjingeling!    

Inga kommentarer: