tisdag 14 mars 2017

Tisdag 14/3-2017 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen vaknade tidigt men lyckades somna om ingen ett tag. Kom ur sängen till 10:30 men vaknade idag till fem. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med pianot igen fram till 14:30 då jag gick igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt. Sedan till 16:20 stack jag till vagnen och sedan till Mölndalsvägen. Så sedan spelade jag och så hem igen. Jag tror att bloggen blir kortare och kortare men som jag har sagt så blir det inget bättre utan sämre så jag har inte så mycket att säga nu. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. TRÄNING: Ja har inte kört nått idag på denna punkt men till torsdag kör jag igen. ROMAN: Nä inte nått. MUSIK: Så idag gick det så där men jag fick nytt ackord som jag inte spelat innan det är fiss och detta är på alla svarta tangenter har inte spelat det innan. Får se hur det går då. TECKNING: Ja kör till söndag igen hoppas jag. Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: