torsdag 17 december 2015

Torsdag 17/12-2015 20:22

DAG: Jaha till natt igen då ja och min granne hade teven på så jag somnade inte som jag ville igår. Sedan sov jag rätt okey men till sex tiden så vaknade jag igen och sedan till sju kom de som jobbar och efter det så var det inte så mycket sömn sedan. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Så efter detta så gick jag igång med romanen körde den idag fram till ett då det var lunch sedan igen från två till tre. Och då stack jag till träningen sedan hem igen och hoppade stretchen idag och tog övningarna efter kass natt. Så sedan gick jag igång med middagen såg på teven ett tag och fick i mig en kopp kaffe. Så mer? Ja det är inte mycket mer att säga idag jo jag fick inget mail igår från lotto får det idag så kolla twitter om det gav nått. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn. TRÄNING: Ja hoppade cykeln idag det var fullt och så var den cykeln som var kvar kass så jag hoppade det idag. ROMAN: Ja lite små kass idag igen efter kass natt men körde mina två timmar iallafall. Imonn är paus för då är det tvätt kommer igen till lördag med denna punkt. Så har inte mer att säga så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: