tisdag 29 december 2015

Tisdag 29/12-2015 20:23

DAG: Jaha till natt igen och jag fick mina proppar igår så jag hade dem inatt men det var inget vidare. Det gjorde ont i öronen och jag vaknade ett otal gånger och när jag tillsist vaknade till elva tiden så var det skönt att få ut dem. Så jag tror jag sover utan ett tag till så får vi se. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen men idag gick det inte bra alls så jag la ner till 13:30 tiden. Så sedan så stack jag till ICA för att handla lite och sedan hem igen. Sedan fick jag ett samtal och jag tror att mobilen är kass igen den lägger av bara. Jag fick bytt mikrofonen men det måste vara något allt fel på den. Men jag kollar det efter nyår. Så mer? Jo jag fick mina skor idag både tofflor och skor fick jag idag. Och allt passade som det skulle. Så mer? Jo jag klippte mig idag innan jag handlade och hade tur igen. Så mer? Jo jag fick i mig lite mat med hade idag hamburgare och stripes och såg en serie när jag åt. Sedan satte jag mig och läste ett tag med. Jag kanske får besök till nyår men vi bestämmer imonn. Så mer? Nä nog för idag och tack för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja kör till torsdag då jag måste gå upp tidigt för de stänger till tre så jag får gå till tolv så hinner jag med allt.

ROMAN: Ja tappade farten idag men det var en kass natt med så tar igen det imonn hoppas jag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjigneling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: