söndag 13 december 2015

Söndag 13/12-2015 20:18

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Kunde inte somna och låg länge innan jag somnade och så vaknade jag till sju tiden. Men kom ur sängen till tolv idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga, då var klockan redan ett eller över. Så efter dammsugningen så gick jag igång med spelet körde det till tre tiden sedan gav jag upp för idag. Då satte jag mig och tittade på en serie som jag inte hann se klart innan jag gick igång med middagen. Hade idag karréer med stripes och såg resten av serien. Sedan gick jag igång med en film men jag tycket inte om den så jag la ner och raderade den. Var nya rosapantern och den var inte rolig alls. Så sedan så hade jag en film kvar att se men den ser jag en annan dag. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag. Jo om ni inte såg så vann jag 144 tror jag så nu slipper jag lägga in pengar till nästa vecka. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. TRÄNING: Ja idag har jag kört övningarna och packat väskan för imonn. ROMAN: Ja nu hoppas jag att tabletten gör mer verkan inatt förra veckan så var både måndag och torsdag kassa hoppas på bättre imonn. Så nu är jag klar för idag och säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: