torsdag 10 december 2015

Torsdag 10/12-2015 20:30

DAG: Jaha till natt och inatt var en jävligt kass sådan kunde inte somna och sedan när jag väl somnade så vaknade jag i ett. Kom ur sängen till tolv idag och fick i mig frukosten och sedan så tog jag lunch då var klockan ett. Så efter detta så fick jag ändå till lite roman ett tag och till tre så stack jag till träningen. Jo en sak kom på Dustin idag och ringde och fick datorn 2000 ner så jag köpte en dvd bränn skivor och märk penna. Men sedan jag köpte så har jag sänkt priset med 3000 gott mos, och tack till Dustins orderavdelning för att fixa detta. Så sedan tränade jag och så hem skippade stretchen idag och gick på med övningarna och sedan middag. Så och idag såg jag att comhem appen hade uppdaterats för tivo men min fungerade inte så jag av installerade och om installerade så gick den igång. Har väntat på detta ett tag spelade in en film idag på det. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses  igen imonn.

TRÄNING: Ja kass dag idag men jag fick ändå gjort det jag skulle så okey då da.

ROMAN: Ja kass natt men jag fick ändå till lite idag jag kunde fokusera och körde en timme idag ändå.

Så slut för idag och ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: