måndag 14 december 2015

Måndag 14/12-2015 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt men vaknade idag till åtta tiden och somnade sedan i korta stunder fram till 10:30 kom ur sängen till elva idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med att skriva roman körde den idag fram till ett då det var lunch och sedan igen från två till tre. Sedan stack jag till träningen sedan hem igen. Så idag körde jag stretchen ja nästan iallafall. Så sedan var det då träningsmaten som idag bara var att värma i mikron. Så sedan åt jag den och kollade lite på teven med. Och så fick jag i mig en kopp kaffe och nu är jag här. Detta program jag använder för att blogga kommer läggas ner så jag kommer vara tvungen att göra det för hand sedan. Just nu kommer jag inte in på blogger den loggar inte in och det kommer nog inte att fixas heller. Så mer? Jo jag vann igår igen innan så vann jag 144 och sedan 80 på jokern så jag slog till stort igår. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo jag skall till tandhygienisten imonn sedan har jag inte mer att göra. Blir nog lite spel imonn tror jag. TRÄNING: Ja idag körde jag och jag la till lite cykel idag med skall lägga till lite och lite tills jag kör allt. Så när jag kom hem så körde jag stretchen nästan hela innan jag la ner och körde övningarna och så la jag till lite idag som jag sedan skall köra ett tag. Kan bara hoppas att det släpper snart det tar emot hela tiden jag kör och det är jobbigt men när månaden är slut så hoppas jag att det är över. ROMAN: Ja körde idag och jag sov rätt okey så idag gick det bra. Är inne på lördags förmiddag startade med torsdag sedan på lördags natten så hände något och nu är det varmt och rött. Så jag kör igen imonn så ses då. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: