onsdag 16 december 2015

Onsdag 16/12-2015 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt inatt. Somnade någon gång och sov sedan fram till sex tiden rätt okey men sedan vaknade jag och låg vaken länge. Kom ur sängen till tolv idag och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Men idag gick det segt och till ett gick jag igång med till två så skrev jag så slutade idag till 15:00. Då jag gick igång med middagen hade karréer med klyft och såg mina serier när jag åt. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag. Så till 18:00 tiden så gjorde jag övningarna och så la jag mig och slappade fram till nu. Så mer? En rätt kass dag idag men natten är som den brukar vara dessa dagar så. Jo det är lotto idag de har inte ringt men kanske lite kan komma min väg ni får veta på twitter idag eller imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. ROMAN: Ja idag tog det en timme innan jag kom igång men jag kom inte på vad jag skulle skriva idag. Men jag har inte svårt att komma på men jag har svårt att komma på för detta. Jag har gått läge idag och kommit på annat men inte till romanen. Så jag hade svårt idag att fokusera på det jag skall göra men så är det när jag sover kasst. Hoppas jag sover bättre inatt. Så kör jag imonn. Så dagen är till ända jo jag spelade idag med efter romanen körde jag ett tag. Nu är dagen till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: