tisdag 15 december 2015

Tisdag 15/12-2015 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt igen. Vaknade tidigt idag men lyckades somna om igen ett par gånger. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan så väntade jag på att klockan skulle slå 13:30 då jag skulle ta mig till tandläkaren. Så det gjorde jag och sedan en sväng till ICA och köpte nötter och lite dricka. Sedan hem och spelade fram till 16:00 höll på länge idag. Så gick igång med middagen hade idag kotletter med ris och såg ett par serier när jag åt idag: Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite. Sedan till sex tiden så körde jag igång med övningarna och så nu är jag här. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. TRÄNING: Ja idag körde jag övningarna inte mer. ROMAN: Inget idag på denna punkt men kommer igen tills imonn. Jo så har jag laddat hem nytt blogg program men det går inte att logga in på blogger för de har bytt inloggning tror jag att det var men det kommer sedan. Den heter open live blog och är samma som detta men Microsoft har skapat öppen käll kod för detta. Så nu kommer jag ha kvar bloggen i det nya programmet så det är lätt att lägga upp: Så får vi se när uppdateringen kommer så jag kan köra igen på blogger. Så nog för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: