lördag 12 december 2015

Lördag 12/12-2015 20:16

DAG: Jaha till natt och en kass natt igen vaknade tidigt och sov sedan illa efter detta. Kom ur sängen till tio tiden och fick i mig frukosten. Så sedan gick jag igång med romanen. Men idag gick det illa tungt och jag la ner till 13:30. Gick igång med träningsmaten efter den så fick jag ett ring på dörren det var en granne. Så och så satte jag mig och spelade en stund. Lifeless planet. Så mer? Jo jag gick igång med övningarna idag till tre tiden och sedan körde jag igång med middagen. Hade idag kotletter med pommes och såg ett par serier när jag åt. Så mer? Jo jag fick inte reda på om jag vann nått på eurojackpot igår kommer idag om jag vann nått så ser ni detta på twitter idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Det kommer nog spelas lite imonn tror jag efter dammsugningen. Så mer? Jo såg idag att datorn inte kommer innan nyår utan efter jag har ändrat så många gånger så den kommer till den förste som är en lördag så efter det så skickar de den nog. Så mer? Nä ses igen imonn. TRÄNING: Ja körde inte idag bara övningarna idag. Nu hoppas jag att smärtan i ryggen släpper för jag tror att det är den som gör att jag inte kör det tar emot. Men till slutet av denna månaden så hoppas jag att det är över. ROMAN: Ja ännu en kass natt och jag körde idag lite men tappade farten efter ett tag. Men fick en och en halv timme iallafall. Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: