söndag 20 december 2015

Söndag 20/12-2015 20:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite bättre natt inatt sov rätt okey fram till tio tiden kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten. Sedan satte jag igång med att dammsuga efter detta så satte jag mig och spelade ett tag. Men orkade inte läge idag har annat att tänkta på. Så sedan så tittade jag på en serie men den är två timmar så jag fick ta paus och laga träningsmaten som jag inte fick gjort igår. Så efter detta så satte jag mig en halvtimme och såg och sedan gick jag igång med middagen. Idag hade jag kina mat som jag inte åt igår så det var bara att värma upp. Såg ett par serier när jag åt och sedan fick jag ett samtal från farsan. Så sedan såg jag klart serien och så fick jag i mig en kopp kaffe och så gjorde jag övningarna. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Sedan kör jag igen till onsdag eftersom det är jul på torsdag. ROMAN: Ja hoppas på bra sömn så skall jag köra imonn. Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: