fredag 11 december 2015

Fredag 11/12-2015 20:43

DAG: Jaha jag är sen idag men jag satte mig och spelade ett tag ett av spelen men jag kom inte så långt. Men det är därför jag är sen. Så till dagen ja eller natten som vanligt. Sov inte så bra till sju vaknade jag och somnade sedan inte förrän till nio tiden och då korta stunder. Idag hade de satt igång att spackla hörde jag och det höll mig vaken fram till nio tiden då de troligen bytte rum så jag kunde somna igen. Så jag kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till två tiden då jag stack till ICA för att handla lite. Men innan så fick jag ta ut pengar en liten hög. Så sedan hem och gick igång med middagen nästan med en gång idag. Hade idag karréer med stripes och såg mina serier när jag åt idag. Så mer? Jo det är eurojackpot idag så kanske har jag fått lite vet inte när de drar men de har inte ringt så inte mycket men kanske lite. Så mer? Jo jag skannade datorerna idag och gjorde lite uppdateringar med. Så mer? Jo jag spelade lifeless planet ett spel som jag köpte för 20 eller nått sånt tror jag att det var inget action men lite att göra: Så har jag gått in på ett forum och frågat om spelet kräver SSD men det gjorde det inte så jag kommer lägga det på HHD n och sedan kan jag få loss 44 GB som jag slipper lägga på SSD:n. Så mer? Jo jag spelade in lite igår och idag så jag har två filmer att se med men jag vet inte när jag kan se dem. Kanske till söndag om jag har tid. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn. TRÄNING: Jaha har kört övningarna idag inget mer. ROMAN: Ja seg natt och körde lite idag jag fick mina två timmar men det gick trögt idag men det var som vanligt natten som gjorde det igen. Men jag är nöjd för idag ändå. Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: