onsdag 23 december 2015

Onsdag 23/12-2015 20:14

DAG: Jaha till natt igen då ja och idag kan jag säga att jag kör nya blogg programmet. Det som heter open live writer laddade in blogger idag och det gick bra. Så nu kör jag detta så får vi se hur det går med det. Så till natt en rätt okey natt men jag somnade inte som jag ville igår utan låg till ett tiden innan jag somnade sov sedan fram till 10:30. Så bra sömn inatt kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde den idag fram till ett då det var lunch och sedan igen från två till tre. Sedan stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag och körde övningarna sedan middag. Så såg lite på teven med och sedan en kopp kaffe och så nu blogg. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag men hoppade cylen idag hade inte lust alls idag så jag la ner det. Och när jag kom hem så hoppade jag stretchen med och gick på övningarna istället.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra men lite trögt ändå idag men jag fick mina två timmar ändå idag.

Så det var allt för idag ses igen imonn. Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: