lördag 26 december 2015

Lördag 26/12-2015 20:06

DAG: Jaha till natt igen och en små kass natt igen men lite bättre morgon idag. Vaknade ett antal gånger men tillslut till 10:30 tiden. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen till tolv och körde den sedan fram till 14:00. Så efter detta så gick jag igång med att laga träningsmaten efter detta så körde jag igång stretchen till fyra tiden. Så efter detta så satte jag igång med middagen. Hade idag karréer med pommes och såg min film idag när jag åt. Jag har kommit före denna veckan för att jag tränade till onsdag så såg jag till torsdag det brukar jag inte göra. Så imonn har jag inte nått att se alls boxen är tom. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo kan säga att det nya programmet inte har stavningskontroll ännu men det kommer väl hoppas jag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag men inte riktigt hela stretchen idag tappade ett par övningar idag men sedan gjorde jag hela övningarna med.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra sov rätt okey på morgonen så en okey dag idag på denna punkt.

Så dagen är till ända och jag säger som jag brukar göra Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: