lördag 19 december 2015

Lördag 19/12-2015 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en riktigt kass natt somnade till 01:30 och vaknade igen till 03:00 sedan igen till sex och så höll det på inatt. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten men idag fick jag inte i mig maten heller korven var kass. Sedan gjorde jag inte nått idag. För kass natt och ingen bra dag innan så jag la ner allt idag. Så till 12:30 tiden så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Idag hittade jag ett par öronproppar som jag tror att jag kan ha de är i silikon och kostade 165 men om jag kan använda dem så är det okey. Så sedan kom morsan till två tiden och vi beställde lite kina mat men hade ingen lust att äta idag så jag hoppade det sedan stack morsan till farsan och taxin kom inte det tog en halv timme innan den kom. Men efter det så fick jag i mig en soppa och en vårrulle. Sedan också en kopp kaffe som jag glömde ta med morsan idag. Och så satte jag mig och läste ett tag innan jag körde övningarna till sex tiden. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn. TRÄNING: Ja idag så körde jag övningarna bara hoppade stretchen idag när jag hade besök. ROMAN: Ja denna punkt hoppade jag idag men jag hoppas att jag får den nya öronpropparna till tisdag så kör jag dem då och sover bättre hoppas jag. Jag vaknar ett par gånger per natt men om grannen snarkar då jag vaknar som ligger jag vaken tills han slutar. Men om den nya propparna fungerar så kan jag förhoppningsvis somna om snabbare. Så dagen är till ända och jag kan säga att det som var kasst tar jag senare när jag vet mer. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: