onsdag 30 december 2015

Onsdag 30/12-2015 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt. Kom till sans till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen till 12:00 körde den sedan fram till 14:00. Så efter detta så funderade jag ett tag och stack sedan till ICA för att handla lite. Så hem och gick igång med middagen hade idag kotletter med klyft och såg en film som var kass och en till som också var kass. Ja jag såg inte klart dem utan såg ett tag och sedan la ner. Men det är play och det är inget vidare att ha. Så mer? Jo det är onsdag och det är lotto idag de har inte ringt men kanske lite ni får spana på twitter idag eller imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. På årets sista dag.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Skall imonn sticka redan till tolv och vara hemma igen till tre tiden.

ROMAN: Ja körde idag men idag var lite segt så jag fick bara till en och en halv timme idag. Men det är okey med tanke på vad som har hänt.

Så nog för idag ses igen imonn och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: